دستگاه های تولید سوسیس و کالباس

دستگاه های مورد نیاز برای تولید سوسیس و کالباس

دستگاه های مورد نیاز برای تولید سوسیس و کالباس

همانطور که قبلا در مقاله مشاوره راه اندازی خط تولید سوسیس و کالباس در حضور مشتری گفته شد برای راه اندازی خط تولید سوسیس و کالباس شما نیاز به دستگاه هایی دارید که با توجه به سرمایه و میزان فضای موجود انتخاب می شود. هست که در ادامه یک به یک آنها را معرفی می کنیم.

دستگاه کاتر گوشتی

دستگاه کاتر مهم ترین دستگاه و قلب کسب کار شما می باشد، دستگاه کاترگوشتی شباهت زیادی با دستگاه سبزی خرد کن دارد اما عملکرد این دو دستگاه کاملا با هم متفاوت می باشد.

دستگاه کاتر

دستگاه کاتر

دستگاه تامبلر

دستگاه تامبلر که یک دستگاه استوانه ای شکل است، ادویه ها و سس های مخصوص مزه دار کردن قطعات کوچک مرغ و گوشت را با حرکت های دورانی درست مانند ماشین لباسشویی با هم ترکیب میکند و اینگونه قطعات گوشت مزه دار می شوند. چرخش و خلایی که توسط این دستگاه در زاویه مناسب و با تعداد دور های مشخص ایجاد میشود باعث میشود در مدت کوتاهی در حدود ۴۵ دقیقه مواد به داخل بافت گوشت نفوذ کنند.

ویژگی های دستگاه تامبلر

  • ایجاد لطافت در بافت گوشت قرمز و مرغ با افزیش رطوبت
  • افزایش وزن گوشت قرمز و مرغ
  • طعم دار کردن گوشت مرغ و قرمز در کمترین زمان
دستگاه تامبلر

دستگاه تامبلر

 دستگاه پر کن

دستگاه پر کن سوسیس و کالباس انواع مختلفی همچون دستی، سیلندری، نیمه اتومات و تمام اتوماتیک دارد که بسته به میزان فضای داخلی و سرمایه کنونی شما میتواند مورد انتخاب قرارگیرد.

دستگاه پرکن دستی

دستگاه پرکن دستی

دستگاه پرکن هیدرولیک

دستگاه پرکن هیدرولیک فروشگاهی

دستگاه پرکن صنعتی

دستگاه پرکن صنعتی

دستگاه تولید یخ

برای تولید سوسیس و کالباس از یخ به جای آب استفاده می شود؛ به این دلیل که دمای فرایند تولید باید پایین نگه داشته شود، برای تولید یخ میتوان از دو مدل دستگاه رایج استفاده کرد

 دستگاه های یخ خرد کن یا رنده یخ

دستگاه رنده یخ مناسب کسانی است که یخ را به روش های سنتی تولید میکنند یا به صورت جدا خریداری می کنند، این دستگاه میتواند یخی که قبلا تهیه یا تولید شده را به صورت پودر درآورد، از این دستگاه میتوان برای حجم تولید کم استفاده کرد.

دستگاه یخ خردکن

دستگاه یخ خردکن

دستگاه های یخ ساز

دستگاه یخ ساز کار شمارا بسیار تسهیل می کند، تنها پیش نیاز این دستگاه یک ورودی آب و یک ورودی برق است، پس از آن به صورت اتوماتیک یخ پودری و پولکی را تحویل شما می دهد.

دستگاه یخ ساز پولکی

دستگاه یخ ساز پولکی

دستگاه پخت

برای پخت سوسیس و کالباس در تولیدی هایی با حجم تولید متوسط و زیاد بهترین راه استفاده از دستگاه های پخت اختصاصی است، دستگاه های پخت در دو مدل؛ دستگاه پخت غرقابی و دستگاه پخت با بخار موجود می باشد.

دستگاه پخت غرقابی (پخت با آب)

دستگاه پخت غرقابی (پخت با آب)

دستگاه پخت بخار

دستگاه پخت بخار

یخچال و فریزر

یخچال و فریزر مناسب بستگی به مقیاس تولید شما دارد این مورد می تواند یخچال فریزر معمولی باشد تا سرخانه زیر صفر که بستگی به فضای شما و میزان سرمایه نیز دارد.

ترازو

برای وزن کردن دقیق مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سوسیس و کالباس وجود یک ترازوی مناسب از الزامات می باشد.

دماسنج دیجیتال

در فرآیند تولید سوسیس و کالباس دمای مواد برای فرآوری بسیار مهم است، بنابر این داشتن یک ترمومتر (دماسنج) مناسب ضروری است.

چرخ گوشت

چرخ گوشت مناسب نیز از ملزومات اصلی این کسب و کار می باشد بسته به سرمایه، فضا و حجم تولید چرخ گوشت مناسب باید خریداری شود.

چرخ گوشت

چرخ گوشت

4 دیدگاه در “دستگاه های مورد نیاز برای تولید سوسیس و کالباس

  1. صالحی گفت:

    سلام کلا این دستگاه ها چند درکیاند

    1. میلاد تقی نژاد گفت:

      سلام
      جهت خرید و دریافت مشاوره رایگان با مجموعه تماس بگیرید

      1. محسن گفت:

        سلام.
        حداقل فضای مورد نیاز برای خط تولید چند متر باید بتسه؟؟؟

        1. میلاد تقی نژاد گفت:

          برای دریافت مشاوره راه اندازی خط تولید سوسیس و کالباس، اطلاع از فضای مورد نیاز و دستگاه های تولید سوسیس و کالباس در حضور مشتری لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید یا فرم تماس رو پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *