تغذیه و سلامت

تولید سوسیس و کالباس با مواد تازه و سالم

تولید سوسیس و کالباس

چرا باید خودتان سوسیس و کالباس دست ساز درست کنید وقتی می توانید با خیال راحت از فروشگاه ارگاسبز سوسیس و کالباس سالم و تولید شده از بهترین و سالم ترین مواد را تهیه کنید؟ در ادامه با ارگاسبز همراه باشید…

بزرگترین دلیل برای درست کردن سوسیس و کالباس خانگی این است که بدانید دقیقا مواد تشکیل دهنده آن چیستو از چه نوع گوشتی برای تهیه آن استفاده شده است، سوسیس و کالباس و به طور کلی فست فود ها به دلایل زیادی از جمله صرف زمان کمتر برای تهیه غذا و ….. از محبوب ترین غذاها در دنیا هستند. با این حال همیشه این نگرانی وجود دارد که برای تولید آن ها از چه موادی استفاده شده است، برای کنترل این موضوع بهترین راه حل این است که خودتان در منزل دست به تهیه این محصولات بزنید، اما همیشه راه حل دومی هم وجود دارد مجموعه ارگاسبز این کار را برای شما آسان کرده است، شما می توانید تمامی مراحل تهیه و تولید سوسیس و کالباس در این مجموعه را از نزدیک مشاهده کنید و با خیال راحت و بدون نگرانی از این موضوع که برای تولید این محصول از چه مواد اولیه ای استفاده شده آن را خریداری کنید. حتی اگر در شهر قم ساکن نباشید می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه ما در کمترین زمان ممکن محصولات سالم و تازه ارگاسبز را درب منزل خود تحویل بگیرید، کافیست یک بار به ما اعتماد کنید.

فواید سوسیس و کالباس های تولید شده با مواد تازه و سالم

جلوگیری از کم خونی

کم خونی ممکن است یک مورد شایع برای زنان باشد. عمدتاً به دلیل کمبود برخی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی ایجاد می شود. در این صورت مصرف سوسیس و کالباس سالم هم می تواند غذای سالمی در اختیار شما قرار دهد و هم از کم خونی پیشگیری کند. زیرا سوسیس حاوی مقدار زیادی ویتامین ب-۱۲ است که در تولید هموگلوبین و گلبول های قرمز نقش دارد.

تامین انرژی

سوسیس و کالباس می تواند هم کربوهیدرات و هم پروتئین تامین کند. همانطور که می دانیم، کربوهیدرات ها و پروتئین ها کمک کننده اصلی انرژی ما هستند. ما برای انجام تمام فعالیت هایمان به آنها نیاز داریم.

مفید برای عضلات

سوسیس و کالباس عمدتا از گوشت تشکیل شده اند، به همین دلیل می توانند یک منبع پروتئین عالی باشند. همانطور که می دانیم پروتئین در ساختن بافت ها بسیار مفید است. همچنین برای ماهیچه ها بسیار مفید است. باعث تقویت عضلات می شود.

به اندام های داخلی اجازه عملکرد بهتر بدهید

مصرف این محصولات ممکن است از اندام ها در برابر آسیب محافظت کند. همچنین باعث گردش بهتر خون در سراسر بدن می شود.

تعادل هورمونی را حفظ کنید

پروتئین نیز برای حفظ تعادل هورمون مورد نیاز است. در این صورت سوسیس و کالباس شما پروتئین خوب و سالمی را برای تعادل هورمونی شما فراهم می کند. زیرا این محصولات ممکن است حاوی ترکیبات افزودنی مضر کمتری مانند مواد نگهدارنده، نیتریت ،چاشنی های مصنوعی و غیره باشد.

بهبود عملکرد مغز

برای بهبود عملکرد مغز و بهبود عملکرد شناختی خود، می توانید به پروتئین تکیه کنید. علاوه بر تامین انرژی، پروتئین قادر است مغز شما را برای عملکرد بهینه تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *